RSS

amanah-anugerah-dugaan-cabaran

huhu sehari dua ni tidoq xmenentu..biasala kan anak kecik..tp yg luar biasanya..aisya asyik teriak ja bila mlm2..teriak style pulun2 pulak tu..xtau dah nak buat apa..bg susu xmau..dodoi tidoqla sat pastu terjaga balik n teriak lg..las2 tidoq atas lengan ummi bila dah penat teriak..elokla time pun dah dkat kul 3 4 pagi baru dia lelap..jgnla time dah stat keja nanti dia buat camni jgk..jenuhla..

time dalam pantang dulu elok ja..bila balik cni stat jd teriak2 tp xla teruk sgt..la ni mcm makin teruk ja..huhu..weekend aritu blk umah tok dia pun kena gangguan..ingatkan dah abih dah..tp smalam dok jadi qeyau jgk..beringat memang beringat dah..baca ayat mcm2..huhu ni lah dugaan n cabaran dlm membesarkan anak2..


bila time malam dia mula dok buat perangai mcm tu..memang sangat terasa serik bersalin yg kedua ni..bersalin sakit..lpas bersalin pun sakit teruk jgk berbanding yg first..bab nak menjaga tu pun rumit jgk..paantang silap ckit qeyau..huhuhu..anak oh anak..amanah dari Allah..anugerah dr Nya..

berilah aku kekuatan ya Allah!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Copyright 2010 Iman Inspirasi Ummi. Designed by : EZwpthemes.
Blogger Template Brought to you by Anshul