RSS

celebrate abih pantang+hari guru

16mei-org lain sambut bes2 kat skolah..me sambut dgn suami terchenta n anak2 tershayang kat pacific..haha alasan ja tu benornya xsabaq2 nak p soping mall dah sbulan lebih kna berkurung ja kat umah..hehe

mak ai senyum smpai nmpk smua gigi..punyala excited sbb ummi dgn adik kluaq skali..slalu dia keluaq bedua ja dgn abah p beli2 brg trus blk umah..


anakku dah mula blajaq nak buat peace tp xmenjadi..tringat mencah anak MR..


adik aisya ralit tidoq xsedaq apa..nak tau adik asiya tidoq katna..jom tengok..


hoho kat atas meja makan saja..lpas makan adik aisya masuk dlm pouch sambung lena yg bes


ramai dok kata anak teruna ni makin cerah bila makin besaq..dulu kecik2 gelap ja..mcm adik aisya la ni la..sat mcm gelap sat mcm cerah..xkisahla anak2 ai..janji sihat sudah..

walaupun anak dah dua..ummi dan jugak meronda cuci mata tgk baju anak2..hehe seb baik dpt en somi yg sgt memahami istri dia ni..i lap u byk2..haha..abah pegang aisya n iman nak dok dlm troli..depa dok kat kusi koridor pacific smentara me p survey2 baju..bila aisya dah jaga my hubby mesej n me kluaq p kat depa..xnampak iman pun ingatkan dia p main kat mana..

rupa rupanya...
















dah terlena tunggu ummi lama sgt..hehehehe



anak ni dari kecik sampaila besaq la ni mudah ja..dia rasa mengantuk dia tidoq xdak nak buat perangai ka apa ka..aisya ni xtaula cana..just wait n see..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Copyright 2010 Iman Inspirasi Ummi. Designed by : EZwpthemes.
Blogger Template Brought to you by Anshul