RSS

semangat berblogging kembali..presenting nurul iman aisya irdina

tajuk macam apa ja..haha
sebab nak menulih balik..
1-nak tulih pasai menyusu n ebm (yg satu hari nnt hanya akan tinggal kenangan)
2- nak share psl babywearing (yg baru blajaq nak pakai)
kita tengok jela stakat mana sempat nak aktif balik (la ni dodua anak tidoq blehla..huhu sbbnya semalaman aisya berjaga dok teriak saja..pening pala ummi tau..)
memula kita tengok development aisya dulu..jom layan gambaqqq..


Day 1- kat pusat rawatan mahsuri


Day 2-asyik tidoq saja anak dara ni tau


Day 3-baru balik umah..abg iman yg excited..


Day 4- muka kurang bermaya demam kuning tinggi sangat


Day 5- admit kat PRM sbb kuning tinggi sgt..sib baik semalaman ja..


Day 6-time ni paling kesian.ruam naik penuh muka sbb panas sgt..


Day 9- slps dibotakkan kpala oleh tokteh



2weeks- time ni saya suka tidoq siang n berjaga malam



Day 17-tengokla pipi saya yg semakin tembam itu..sila tanya apa yg sy makan..haha


Day 20-saya yang kekenyangan minum susu sedap ummi saya..oppsss



Day 29- saya dah pandai buat senyum senget..tp senyuman sy sgt mahal..hoho


1month 1week- lihatlah pipiku yg tembam bertambah tembam itu..



1month 2weeks 4days-gmbr terbaru ummi sy amik kemarin..ok dah sy nak tidoq dah..babai~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ezarn said...

amboi...mcm2 head gear dier.

ummiyana said...

haha inilah akibat mak terlebih excited dpt anak pompuan

Muhammad Iman Aisy Fudhail
Nurul Iman Aisya Irdina
Copyright 2010 Iman Inspirasi Ummi. Designed by : EZwpthemes.
Blogger Template Brought to you by Anshul